wtorek, 11 maja 2010

Długa przerwa..

Baaaaardzo dawno nie pisałam .. Ale postaram się to nadrobić (: Teraz będę mieć dużo wolnego czasu ponieważ mam wakacje po maturach (:
Wiem, że mój blog nie jest za bardzo znany i wogóle nie ma tutaj takich przecudnych rzeczy jakie są u Was, ale chciałabym zaproponować małą wymiankę ((:! Więc jeśli jesteście zainteresowane to podajcie dalej, być może znajdzie się kilka osób które lubią wymianki tak jak ja ((: Według mnie jest to baaaardzo ale to baardzo wesoła przygoda więc zachęcam gorąco !!!! (:

A więc omówię zasady wymiany.

1. Do każdej paczuszki dodajemy coś słodkiego (:
2. Do każdej paczuszki dodajemy coś od siebie, coś co lubimy robić najbardziej ((:
(ATC, jakaś ręczna robótka, kartka, cokolwiek co sprawi Wam przyjemność (: )
3. Kilka drobiazgów na wykonanie wiosennej kartki (papiery, kryształki, naklejki, kilka drobnych rzeczy do wykorzystania)
4. Miłe przydasie (notes, ramka itd ((: )

Kiedy dostaniemy paczuszkę, mamy kilka dni na wykonanie kartki z wykorzystaniem otrzymanych drobiazgów (: wiosenną kartkę odsyłamy do nadawcy (: !

Będzie mi baaaardzo miło jeśli ktokolwiek się zapiszę na tą wymiankę !! (((:
Zapisy do końca maja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Buziaki :*

Bannerek u mnie z boku !! (:
<--

Dziewczyny które się zapisały - wyślijcie na mój adres e-mail swoje adresy, prześlę wam też szczegóły wymianki !!(Jeśli ktoś ma jeszcze chęć to proszę się zapisywać (: )

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz u nie ;) Proponuję stworzyć jakiś bannerek, który można wkleić na swoim blogu celem reklamy.
    Co do zapisu, to się zastanowię, bo jakoś pecha mam i różne przeboje z tym związane. Ale obrazek z informacją to bym umieściła u siebie. A co!
    Jeśli podobają Ci się moje prace zapraszam do: www.galeriaagi.pl.tl

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajny pomysł, chętnie wezmę udział :) tylko musisz ustalić jeszcze termin do kiedy trzeba wysłać te pierwsze paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł...wkoncu naucze sie robienia kartek.Chetnie wezme udzial...Nessa ma racje,pomysl o terminie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Przyłączam się do zabawy i zapraszam na moje Candy, na razie nie tłoku więc szanse ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  6. czaiłam się, czaiłam i w końcu zdecydowałam, zapisuję się na wymiankę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mogę to również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę wysłać wiadomości do Ciebie :(
    nie wiem co się stało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój e mail : kk.22.91@o2.pl
    (:

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dostałam od Ciebie żadnej informacji czy doszła moja paczka i kartka czy nie... nie odpowiadasz na maila...

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie dostałam nic, ani paczki, ani kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam paczkę 4 czerwca, dostałam kartkę, ale nie otrzymałam przesyłki na wykonanie kartki. Ooooo

    OdpowiedzUsuń
  13. Klaudio, zwyczajnie lecisz sobie w kulki...

    OdpowiedzUsuń